.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عرضه CNG کارتی می‌شود

مجری سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از برنامه دولت برای صدور کارت هوشمند انرژی خودروهای کشور خبر داد و اعلام کرد طرح آزمایشی تجهیز جایگاه‌های CNG به سامانه هوشمند از فردا (شنبه) آغاز می شود.

عبدالرضا امینی در تشریح جزئیات عرضه CNG از طریق کارت هوشمند سوخت در جایگاههای سراسر کشور با بیان اینکه از فردا 28 آذر ماه طرح آزمایشی تجهیز جایگاههای CNG به سامانه هوشمند سوخت در دو جایگاه تک منظوره و دو منظوره CNG آغاز می شود، گفت: پیش بینی می کنیم در مدت حدود یک ماه نصب تجهیزات سامانه هوشمند در این جایگاهها به پایان برسد و سپس در یک دوره آزمایشی با عرضه کارتی CNG مشکلات و اشکالات این طرح آشکار و مرتفع شود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت تکمیل مراحل آزمایشی، زمینه تجهیز کل جایگاههای تک منظوره و دو منظوره CNG کشور به سامانه هوشمد سوخت فراهم می شود، تبیین کرد: مشکلات و مسائل پیش روی عرضه CNG از طریق کارت هوشمند سوخت کمتر از سهمیه بندی بنزین نیست زیرا اصولا ماهیت عرضه گاز طبیعی نسبت به فرآوده های نفتی کاملا متفاوت است.

به گزارش مهر، هم اکنون متوسط مصرف CNG در جایگاههای سراسر کشور با کاهش سهمیه های بنزین خودروهای شخصی به بیش از 11 میلیون متر مکعب در روز افزایش یافته است.

این در حالی است که با این ظرفیت سوخت گیری در جایگاههای فعلی از مجموع نزدیک به 1.7 میلیون خودرو تنها 1.3 میلیون خودرو گاز سوز می توانند CNG تحویل بگیرند.

از این رو، مسئولان وزارت نفت با توجه به کاهش احتمالی سهمیه های بنزین در سال آینده و پیش بینی افزایش تقاضای بیشتر برای CNG، قصد دارند که میزان عرضه CNG در جایگاههای کشور را مدیریت و سامان دهی کنند.

کارت هوشمند انرژی در راه است

به گزارش مهر، این مقام مسئول در ادامه در جمع خبرنگاران از برنامه های دولت برای صدور کارت هوشمند انرژی برای خودروهای سبک و سنگین موجود کشور خبر داد و افزود: بر اساس سهمیه های


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آذر 1388
پس با این تفاصیل خواهشمان از دوستان عزیز اینست که هوا را نیز برایمان سهمیه بندی کنند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.